Anonym berättelse
Oro, stress och att skriva av sig
Publicerad 5 juni 2026
Jag trodde att det skulle gå över Under flera år sa jag till mig själv att jag bara var stressad och trött. Jag fortsatte jobba, träffa folk ibland och gjorde det jag behövde göra. Utåt såg allt normalt ut. Men något hade förändrats. Saker som tidigare gjorde mig glad betydde inte längre så mycket. Jag drog mig undan mer och mer och slutade höra av mig till människor. När någon frågade hur jag mådde svarade jag...